we zijn weer thuis (op de melodie van ronflonflon) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Caroline Baal - WaarBenJij.nu we zijn weer thuis (op de melodie van ronflonflon) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Caroline Baal - WaarBenJij.nu

we zijn weer thuis (op de melodie van ronflonflon)

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg Caroline

15 November 2005 | Nederland, Amsterdam

Ik is er weer! Al sinds zondag, met nog lichte evenwichtsstoornissen (letterlijk en figuurlijk). Ik ben wel meteen weer op reis gegaan en zit nu in het verre, verre zuiden in plaats van in Amsterdam, maar zondagavond slaap ik al weer in mijn oude vertrouwde bedje. Mijn mama heeft zeer genereus haar mobiele telefoon aan mij uitgeleend voor een poosje, dus ik ben bereikbaar op 06 51 52 21 88. En email mag ik lezen in het kantoor van mijn zussie en haar man. Dus ik ben best wel weer bereikbaar! Tot horens dus,
Caroline

  • 15 November 2005 - 19:37

    Meriam En Gervaas:

    Leuk dat je er weer bent, we zien uit naar je verhalen tot binnenkort, Als je zin en tijd over hebt ben je van harte welkom in Deurne.
    Groeten van ons 4e

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Caroline
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 27007

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: