verkassen - Reisverslag uit Havana, Cuba van Caroline Baal - WaarBenJij.nu verkassen - Reisverslag uit Havana, Cuba van Caroline Baal - WaarBenJij.nu

verkassen

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg Caroline

13 Januari 2005 | Cuba, Havana

Morgen ga ik verkassen naar Cuba. Mijn spaanse lessen zitten erop. Ik moet zeggen dat ik me behoorlijk melancholisch voelde toen ik afscheid nam. Jullie zie ik dit jaar al weer terug, maar deze mensen waarschijnlijk nooit meer. En zij zijn toch 6 weken lang mijn familie geweest. Raar hoor.

Ik ga er een beetje van uit dat ik in Cuba niet veel zal kunnen schrijven, dus jullie hoeven niet veel van mij te verwachten tot na 4 februari. Maar ik vind het uiteraard helemaal niet vervelend om dan overvallen te worden door een bijna volle mailbox vol met verhalen over jullie en foto´s van iedereen en alles! Foto´s van mij komen helaas ook dan pas, want ik zit hier zonder gelegenheid om ze op het net te zetten.

Overigens zit ik momenteel eigenlijk in Antigua, DE stad voor toeristen in Guatemala. Erg mooi, maar je struikelt dan ook werkelijk over amerikanen en europeanen. Da´s wat minder. Ik heb mezelf voor mijn verjaardag getrakteerd op een nacht in Casa Santo Domingo, een 5 sterren hotel in de ruines van een oud klooster. Errug mooi, prachtig zwembad, gratis sauna, heiligenbeelden die je kamerdeur bewaken, een droombadkamer met geweldige douche (hier in Guatemala ben je erg blij als er een klein stroompje warm water uit je douchkop komt) en een open haard in je slaapkamer. Wat een luxe! Voor de rest doe ik het kalm aan hoor. Als de kamer schoon is ben ik al heel tevreden.

Well, I´m off. Over 3 weken horen jullie meer.

Caroline

  • 14 Januari 2005 - 06:13

    Gervaes:

    Kijk ook of Castro weer op de been is.

  • 14 Januari 2005 - 08:08

    Eric:

    Van harte gefeliciteerd. Met je reis, je avonturen en vandaag ook nog eens met je verjaardag.
    Steek er eentje van me op in Cuba!

  • 14 Januari 2005 - 08:33

    Marieke:

    Hoi Caro,
    nou, daar ga je dan naar het cubaanse.
    Wij gaan zondag mama\'s verjaardag vieren, en we zullen foto\'s maken van haar nieuwe flat!
    we zullen ze sturen!
    groetjes, Marieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Caroline
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 27035

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: