hiephiephoera! - Reisverslag uit Managua, Nicaragua van Caroline Baal - WaarBenJij.nu hiephiephoera! - Reisverslag uit Managua, Nicaragua van Caroline Baal - WaarBenJij.nu

hiephiephoera!

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg Caroline

04 Juni 2005 | Nicaragua, Managua

Vandaag (voor mij, voor jullie reeds gisteren) zijn Rianne en Patrick getrouwd, en morgen (voor jullie, voor mij overmorgen} zijn Karl en Marjo 25 jaar getrouwd!

Gefeliciteerd voor beide paren (en ook een beetje voor hun nazaten)!

Dikke kussen van Caroline, die destijds door haar prille leeftijd helaas geen getuige mocht zijn en die nu potverdorie het strandfeest gemist heeft.

ps. er is een zootje nieuwe foto´s. Zelfs een paar waar ik op sta.

en ps2. als iemand al een goeie digitale huwelijksfoto van P&R heeft dan kan ik de "eenzame" foto van Rianne vervangen door een passende!

  • 06 Juni 2005 - 08:47

    Hanneke:

    Allemaal hartstikke gefeliciteerd!
    En Caroline...je ziet er goed uit: slank, bruin, jong (geen wonder dat je 25 jaar geleden niet mocht getuigen; bestond je toen al?).
    Liefs,

    Hanneke
    Liefs,
    Hanneke

  • 06 Juni 2005 - 17:25

    Myrna:

    senora,
    net weer even je fotoboek bekeken, mmmmmmmmmmmm
    Het zuidelijk continent doet je goed daar zo te zien,
    liefs, Myrna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Caroline
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 27028

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: